reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Imrich IFO Fazekaš

Imrich IFO Fazekaš

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tŕň čo chce rásťmedzi "kvetmi" ktorým kazí image Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Tŕňmi vystlaté hniezda

Imrich IFO Fazekaš

Tŕňmi vystlaté hniezda

Bez dlhých krokov,tieň blíži sa domov...

  • 19. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 738x
  • 1
Stoná chvíľa

Imrich IFO Fazekaš

Stoná chvíľa

klamný deň,klamný pocit

  • 24. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 827x
  • 1
Všetko čo mám rád

Imrich IFO Fazekaš

Všetko čo mám rád

Mám rád tajné znamenia, čo časom samé prehovoria.

  • 13. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 838x
  • 0
Spomienka v náručí rozlúčky

Imrich IFO Fazekaš

Spomienka v náručí rozlúčky

Venované spomienke na Miloša a vlastne pre všetkých.

  • 11. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 862x
  • 0
Zneužitá krása

Imrich IFO Fazekaš

Zneužitá krása

V tajnej predstave ruže zmrzli,s nesmelými túžbami zmizli.

  • 9. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 025x
  • 0
reklama
Mlátenie slobody

Imrich IFO Fazekaš

Mlátenie slobody

Vodné delo, predĺžená ruka,zúrivá tomfa, strašidelná muka.

  • 7. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Opäť slová z mnohých úst,

Imrich IFO Fazekaš

Opäť slová z mnohých úst,

myšlienky v zajatí cudzích rúk.

  • 5. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nedokážem sa na Teba dívať

Imrich IFO Fazekaš

Nedokážem sa na Teba dívať

Prosím už nie,prestaň sa hýbať

  • 4. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 198x
  • 0
Dve tváre bledom svetle

Imrich IFO Fazekaš

Dve tváre bledom svetle

Jeho rozliaty pohľad nemo všetko značí,jeho slzy sa vpili do jej očí.

  • 4. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Trbliecu sa už len kúsky z šťastia

Imrich IFO Fazekaš

Trbliecu sa už len kúsky z šťastia

Zdrvený horkosťou prijatých viet,z hebkých krehkých snov už ani slov niet.

  • 2. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Tŕpne duša, srdce, láska

Imrich IFO Fazekaš

Tŕpne duša, srdce, láska

Som iba omyl čo nič neznamenal,kúsok riadku mi poznamenal

  • 1. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Koľko lásky si do dotyku dala?

Imrich IFO Fazekaš

Koľko lásky si do dotyku dala?

Mám zhasnúť, no stále vidím,akoby, možno, stále sa mýlim.

  • 29. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Chceš vstať, no si prikovaná

Imrich IFO Fazekaš

Chceš vstať, no si prikovaná

Spútaná proti vlastnej vôli,vnútri padáš kvôli…

  • 28. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Chýba mi tvoj nežný dotyk

Imrich IFO Fazekaš

Chýba mi tvoj nežný dotyk

Tvoj výraz, keď pobozkala si mi líce.Keď privinula si sa ku mne v spánku,

  • 27. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Krajina troskami posiata

Imrich IFO Fazekaš

Krajina troskami posiata

Už začínam vidieť čiernobielo,je málo toho, čo by ma nebolelo.

  • 26. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
01

Imrich IFO Fazekaš

01

Rozmýšľam čo vidia oni? Hmn, človek čo už nechodí? Človek čo nedokáže ísť? A prečo nikto nedokáže k nemu prísť?

  • 19. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 946x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu