reklama

Krajina troskami posiata

Už začínam vidieť čiernobielo,je málo toho, čo by ma nebolelo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Krajina troskami posiata,

krajina, kde nenávisť je zasiata,

krajina, kde deti nemôžu sa hrávať,

krajina, kde slobodne nemôžme sa stretávať.

Otázka čudná ma na duši páli,

kedy sme sa takto sami seba vzdali?

Hanbím sa k tmavým oblakom zrak zdvihnúť,

do spustošenej prírody sa bojím vkĺznuť.

Vyrastal som v klamstvách krásnych,

že budem si žiť, ako v snoch nočných.

Rýchle však našťastie bolo moje prebudenie,

falošné bolo tohto života milovanie.

Neberte mi to čo som si tajne vysníval,

život, ktorý rád by som každodenne prežíval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo nechováme sa k sebe ako ľudia,

ale skazíme všetko, čo tí druhí vytvoria.

Kľačím na kolenách nad kalužou snov,

pozorujem ako myšlienky vlnia s ňou.

Do vlastnej tváre a očí sa dívam,

s dušou nazerajúcou z nich splývam.

Z nepokojnej hladiny sa obraz tvorí,

dvojfarebný svet sa zrazu borí.

Postrehol som bozky, úsmevy a objatia,

nočné mory sa o chvíľu stratia.

Budujem si realitu dávno stratenú,

tú prázdnymi dušami skazenú.

Po jemných kvapkách sa vypára,

z omamného dažďa sa do každého vnára.

Už všetci sú na kolenách,

blažené úsmevy vidno na tvárach.

 

 

 

Imrich IFO Fazekaš

Imrich IFO Fazekaš

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tŕň čo chce rásťmedzi "kvetmi" ktorým kazí image Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu